Monday, March 11, 2013

Terlanggar...


Salam...
I accidently hit a kitten this morning!
arrrgghhh... tak perasan pulak kucing kecik ni bawah keta aku... camane aku bole langgar aku pn tak tau la...
Aku sempat tengok kucing tu mengelupur tapi mungkin kecederaannya agak parah... sekejap aje tak sampai beberapa saat dah tak bergerak. Ngeri siottt... darah kat bawah badan dia aje. Tak nampak dari atas..
Kakak aku kata kita tanam sekarang.. dia pinjam cangkul pada jiran depan rumah.

Masa aku dok angkat anak kucin tu dgn pencedok sampah nak masukkan dalam lubang akak aku gali.. sempat plak dia dok tegur... langgar anak kucin yang gemuk plak tu. huhuh... nak buek camanooo... den dah rasa bersalah dah ni... huaaaaa

Camane dengan kita? kita pun bila-bila boleh sampai masa.. tetapi mungkin kita selalu leka dan lalai.
"Ya ALLAH, Kau jadikanlah kami bukan dari golongan orang-orang yang lalai, amin..."


No comments:

Post a Comment