Saturday, March 9, 2013

Not everyone who is single is lonely...

Really?
Previously i might be thinking that way... but now...

Selama ini memang aku single. Makna nya aku tiada sesiapa di sisi.
Aku cuba untuk tidak memikirkan tentangnya... tetapi kebelakangan ini masa menjadi semakin sukar.
Satu hari aku di tempat kerja aku terpikir tiada guna aku meneruskan kerja.
Meneruskan kehidupan. Meneruskan apa yang aku lakukan...
Kerana tiada sesiapa yang menanti aku.
Tidak seperti dahulu.
Semuanya telah pergi dan tak mungkin kembali.
Apa yang tinggal untuk aku adalah kenangan.
Kehidupan yang aku rasa semakin hari tiada apa yang aku looking forward into...
adakah aku sudah berputus asa dengan kehidupan?
Aku tidak sanggup untuk kembali mengadap Tuhan.
Bukan itu maksudku...
Tapi aku rasakan aku mahu berhenti...
Berhenti melakukan apa yang aku lakukan dan aku akan bangun semula apabila aku sudah bersedia.
Tetapi untuk aku berhenti aku tiada kemampuan!
Maka aku teruskan juga...
tetapi masih lagi aku seperti death wish pula di tempat kerja.
Semangatku hilang.
apa yang ada hanyalah keluhan.
Aku sedar apa yang aku buat kini tiada kebaikkan untuk diriku sendiri.
aku merosakkan masa depan ku.
Sungguh aku tiada mampu dan kehilangan....
---------------------------------------------


No comments:

Post a Comment